سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک جراحی پلاستیک

خدمات کلینیک جراحی پلاستیک

درکلینیک جراحی پلاستیک انواع خدمات زیبایی انجام می شود در این مطلب شما را با انواع این خدمات آشنا می سازیم.

کلینیک جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی گوش

یک از جراحی هایی که در این مرکز انجام می شود جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی است. از این روش برای ترمیم ظاهر گوش برای کسانی که بخاطر حادثه ای گوششان دچار آسیب شده و یا از هنگام تولد گوش های نازیبایی دارند مناسب است. همچنین این عمل برای افرادی که به طور مادرزادی گوش های بدفرم دارد می توانند از این عمل استفاده کنند.

لیفت گردن

از دیگر جراحی هایی که در ناحیه گردن انجام می شود لیفت گردن است. این عمل به منظور از بین بردن چربی ها و بافت های اضافه و چین و چروک های نایه گردن انجام می شود.

جراحی زیبایی سینه

در این مرکز زیبایی عمل های ناحیه قفس سینه نیز انجام می شود. این جراحی های زیبایی به منظور اصلاح بدفرمی سینه ها، افتادگی، ایجاد تقارن، بزرگی و کوچکی مورد استفاده قرار می گیرد. روش هایی که در این کلینیک زیبایی انجام می شود شامل: پروتز سینه، بازسازی پستان، ماموپلاستی و ماستوپکسی می باشد.

جراحی زیبایی سینه ها به دو شکل قابل انجام است. روش اول اونکوپلاستیک سرژری این روش از جراحی هایی که علاوه بر برداشتن تومور سرطانی پستان برای انجام عمل زیبایی نیز انجام می شود. روش دوم برای کساین است که قبلا عمل شده اند و سینه ندارند و با استفاده از بافت چربی اضافی زیر شکم یا عضله پشت رایشان سینه درست می شود.

جراحی زیبایی شکم

در ناحیه شکم جراحی های زیبایی صورت می پذیرد که شامل اصلاح افتادگی و شلی پوست و عضله شکم میباشد. در خانم هایی که بخاطر زایمان مکرر دچار شلی و چین و چروک در ناحیه شکم شده اند می توانند کاندید مناسبی برای عمل لیفت شکم می باشند. از عمل های زیبایی شکم که در مرکز زیبایی و جراحی پلاستیک انجام میشود شامل لیفت شکم، آبدومینوپلاستی و لیپوساکشن است.

لیفت بازو

در پی افزایش سن یا پس از رژیم های سنگین برای لاغری بازو ها و ران ها دچار افتادگی و شلی می شود. در چنین شرایطی متخصص جراحی پلاستیک به شما لیفت بازو و ران را پیشنهاد می دهد. در لیفت بازو و ران پوست های اضافه که دچار افتادگی شده اند برداشته می شوند یا کشیده می شوند.

موارد بالا خلاصه ای از خدمات عمل های جراحی کلینیک زیبایی بود که با جراحی صورت می پذیرد.

برخی از خدمات کلینیک زیبایی بدون نیاز به جراحی صورت می پذیرند مانند اعمالی که به صورت تزریق می باشند که در ادامه شرح می دهیم.

تزریق بوتاکس به صورت

تزریق بوتاکس به صورت سبب میشود ماهیچه هایی چروک را در صورت ایجاد کرده اند ضعبف شوند و اثری از آن را روی نماند. بوتاکس از نوعی ماده شل کننده عضله شاخته شده که نام اختصاری آن سم بوتولیسم است.تزریق مقدار کمی از بوتاکس به صورت فعالیت ماهیچه را کاهش میدهد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی HIFU یک عمل غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج التراسون کلاژن های پوست را تحریک می کند و در نتیجه پوست حالتی کشیده پیدا می کند.

موارد زیر از دیگر خدمات کلینیک جراحی پلاستیک که انجام می گیرد شامل:

  • رینوپلاستی
  • لیفت سینه
  • پروتز سینه
  • لیفت شکم
  • لیفت ابرو
  • لیفت صورت